torstai 11. heinäkuuta 2013

No huh huh!

Nyt on tapahtunut jotain käsittämätöntä. Olen saanut valmiiksi elämäni ensimmäisen aikuiskoon vaatteen. Ja vielä kaikenlisäksi sen pystyy tunnistamaan vaatteeksi, eli olen vahingossa onnistunut. Olin kyllä jo maaliskuussa aloittaessani varma, että tätä päivää ei tule. Että kaapin perukoilta löytyy valkoinen marinoitunut epämääräinen nöttönen parin vuoden päästä, kute eräs pinkki kasa jonka eilen illalla purin. No, kenties kun takakappale eteni yhtenä mökki-iltana punaviinin voimalla, tajusin että tästä todella voi tulla jotakin. (ja aamullakin tekele näytti vielä ihan oikein tehdyltä viinistä huolimatta...) Helpolla mua ei päästetty loppumetreilläkään, kun tuo Primevera-lanka loppui kesken. Kaksi kertaa kävin Lankamaailma Nordiassa niin, että se olikin mennyt kiinni. Kolmannella kerralla mulle ilmoitettiin, että ko. lankaa ei ole enää, ei maahantuojallakaan. Oli lähellä ettei tuo myyjä joutunut keräämään mua sieltä lankakaupan lattialta itkemästä, kun sopersin sille tärisevällä äänellä jotain että "mutku mä oon ekaa kertaa tehnyt jonkun vaatteen....". Sitä varmaan kiinnosti. Mutta myyjä kuitenkin soitti pari puhelua säälistä, ja Tampereen myymälästä löytyi yksi (1) kerä tuota lankaa, jonka he lähettivät  tuohon Oulunkylään. Voi sitä riemua, ja hei, aika hyvää palvelua myöskin. Ei sillä, ettenkö olisi melko monella euronrahalla tuota kauppaa tukenutkin vuosien myötä.. ;)
Ohjeen, jota muokkasin tähän, löytyy täältä Dropsin sivuilta. 


4 kommenttia:

  1. Onpas kaunis! :)

    T: Sinipiika

    VastaaPoista
  2. Loppu hyvin; kaikki hyvin ja lopputulos on kerrassaan upea!

    VastaaPoista
  3. Ihanan romanttinen. Kannatti nähdä vaivaa tuon eteen!

    VastaaPoista
  4. Näin on :) T: Viuhti ite

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!